Telefonközpont, VoIP, Call center

MI AZ A CONTACTCENTER?

Ügyintézés gombnyomásra
Mindannyian láttunk már TV Shopban a lézerélezésű kések, comberősítők és gumicsirkék alatt villogó telefonszámot, amit felhívva egy kedves hang biztosít róla, hogy nekünk bizony a termékre mindenképpen szükségünk van. Akivel ott beszélünk, már része a ContactCenternek (ügyfélszolgálatnak).


Néha a telefonvonal végén egy ember ül egy lappal és egy tollal felszerelkezve. Már ez is egyfajta ügyfélszolgálat, és talán az egyik leghatékonyabb lenne, ha a probléma lenne az első, nem pedig az ügyfél.

ContactCenterünk az ügyfélre építettük, minden körülötte mozog. Ki ne hívna szívesen egy olyan ügyfélszolgálatot, ahol ismerik, készségesen és könnyedén oldják meg problémáit, úgy érzi, hogy folyamatosan foglalkoznak vele. Hiszen a minap is kapott egy SMS-t, hogy autóján hamarosan lejár a műszaki, e-mailt hogy a kért könyvek beérkeztek az üzletbe.

Az ügyfelek az alapján ítélnek meg, ahogyan fogalkozol Velük. Az ügyfélszolgálat a hangod, amit az ügyfeleknek hallatsz a Cégedről.

A kapcsolattartás minősége, amit ajánlunk Neked!

Bejövő, Kimenő CallCenter
Számtalan módon kommunikálhatsz az ügyfelekel, de két nagy részre bonthatjuk a kapcsolattartást. Ha a kívülről tárcsáznak, akkor Bejövő ügyfélszolgálatról, ha inkább Te hívnál Kimenő CallCenterről beszélünk.

Bejövő ügyfélszolgálat:
Mint a neve is mutatja az ügyfelekkel foglalkozik. Olyasfajta igényt elégít ki, amit az ügyfél támaszt:



Kimenő CallCenter:
Irányított hívásokkal keresed meg a potenciális vagy meglévő ügyfeleidet. Közel jársz, amikor telemarketingre gondolsz, de itt nem csak a profitról van szó, - mint már említettük - hanem az ügyfeleid elégedettségről. Amire használhatod:

Automatizált értesítések
Az automatizált értesítések, mindkét esetben haszosak lehetnek. Mind számodra, mind az ügyfél számára. Gondolj csak bele, ha az elkészült vasalód után érdeklődsz, miért várnál egy ügyintéző jelentkezéséig, mikor csak annyi a feladatod, hogy a munkalapod számát bepötyögöt és már kapod is az automata választ a várható elkészülésről. És miért kellene egy ügyintézőt felvenned, ha van egy CallCentered, ami akár egyszerre 100 ügyfeledet is kiértesít, ha új akciód van?

Bizonyára ezer fontosabb problémád van, engedd a ContactCentert dolgozni helyetted!