CONTACTCENTER, AMI PONT OLYAN!
Fontos dolgokra kell figyelned, hogy jó ContactCentered legyen!
A technikai háttér legalább olyan fontos, mint azok a munkatársaid, akik az ügyfeleiddel foglalkoznak majd.
Ne feledd Ők lesznek a Céged hírmondói!
Amire figyelned kell:
Hardver:
» Nagy sávszélességű internet kapcsolatra lesz szükséged
» Legalább egy nagy teljesítményű szerver, mely képes a beszélgetéseid rögzítésére
» Operátoronként legalább egy telefon, számítógép
» Operátoroknak egy-egy fejhallgató, hogy gyorsan két kézzel tudjanak adatokat rögzíteni.
» Kiépített, struktúrált hálózat
» Szünetmentes áramforrások, hiszen Te sem engedheted meg magadnak, hogy elérhetetlen legyél
» Legyen rugalmasan bővíthető
Szoftver:
» Legyen képes az ügyfeleid adatainak, kommunikációinak (FAX, E-mail, bejövő hívások, dokumentumai) követésére, nyilvántartására (CRM)
» Könnyítsd meg Operátoraid munkáját és adatlapok segítségével vezesd végig Őket a munkafolyamatokon
» Ne várakoztasd meg ügyfeleid, de ha kell, akkor tedd ezt elegánsan halgasson zenét a kapcsolásig, jelezd neki hányadik a sorban
» Adj lehetőséget a visszahívásra, ha éppen nem tudsz vele foglalkozni
» Mérd folyamatosan Operátoraid hatékonyságát, terheltségét
» Határozz meg irányszámokat, mennyi ideig tarthat egy hívás, milyen hatékonysággal kell dolgozniuk az Operátoraidnak, vigyázz arra, hogy ne váljon egy pénznyelővé a CallCentered, de azért ne Te legyél az ügyfelek réme se
» Szolgálja ki a jövőbeli igényeidet is, indulhass kicsiben és nőlj nagyra álmaiddal együtt
Operátorok:
» Legyenek határozottak, jól képzettek (nincs is rosszabb mint egy kétségbeesett Operátor akit még a tudatlanság is megfertőzött)
» Univerzálisak, egyszerre több feladatot is elvégezhessenek, a cégünk bármely területéről
» Kellemes hangúak, hogy még a telefon letiltása is jóérzéssel töltse el ügyfelünk
» Igyekezzünk változatossá tenni munkájukat, és tiszteljük Őket rajtuk keresztül élünk az ügyfélből